وبلاگ

جاروبرقی صنعتی چیست؟

خرید جاروبرقی صنعتی

جاروبرقی های صنعتی در صنعت نظافت و بهداشت ساختمان ها به عنوان یکی از تجهیزات قدرتمند و حیاتی بشمار می روند. با خرید جاروبرقی های صنعتی به راحتی می توان نظافت کلیه محیط های بزرگ مانند کارخانجات، انبارها، مراکز خرید، ادارات، سالن های اجتماع، کارواش ها و کلیه فضاهای عمومی را انجام داد. این تجهیزات نظافتی به دلیل داشتن ویژگی ها و کاربردهای بسیار، همواره بهترین گزینه برای جمع آوری زباله از سطح زمین می باشند. به همین جهت در ادامه از فروشگاه جهان پاک قصد داریم تا به معرفی و بررسی ویژگی های جاروبرقی های صنعتی بپردازیم. پس اگر شما نیز برای محیط کار و مجموعه خود به دنبال خرید جاروبرقی می باشید، پیشنهاد می کنیم تا پایان این مطلب ما را همراهی نمایید.

 

انواع جاروبرقی های صنعتی

 

انواع جاروبرقی های صنعتی کدامند؟

در ابتدا بهتر است با انواع جاروبرقی ها آشنا شویم. جاروبرقی ها بطور کلی به 3 دسته مختلف جاروبرقی های خانگی، جاروبرقی های نیمه صنعتی و جاروبرقی های صنعتی تقسیم بندی می شوند. هر یک از این گروه ها دارای انواع مدل ها و برندهای گوناگون هستند. در این مطلب قصد داریم که تنها در رابطه با مدل های صنعتی این تجهیزات صحبت نماییم. جاروبرقی صنعتی یا مکنده صنعتی دستگاهی بسیار کاربردی جهت نظافت و جمع آوری گرد وغبار و جامدات ریز و همچنین مایعات می باشد. از مهم ترین انواع این محصولات لازم است به مدل های زیر اشاره داشته باشیم.

1- جاروبرقی صنعتی آب و خاک
این نوع جاروبرقی از متداول ترین محصولات نظافتی بشمار می رود که دارای کاربرد بسیاری در انواع صنایع می باشد. این تجهیزات دارای قابلیت جمع آوری انواع زباله های ریز و همچنین مایعات هستند. از جمله موارد کاربرد آن ها نیز می توان به کارواش ها، مراکز اقامتی، درمانی، تفریحی، تجاری و … اشاره نمود.

2- جاروبرقی صنعتی تک موتوره
جاروبرقی صنعتی تک موتوره تنها دارای یک موتور قدرتمند جهت نظافت محیط بوده و از جمله محصولات نیمه صنعتی بشمار می رود. این محصولات به دلیل برخورداری از یک موتور، برای نظافت فضاهای زیر 200 مترمربع مناسب می باشند. همچنین از این محصولات بهتر است تنها برای جمع آوری زباله های خشک استفاده نمایید.

3- جاروبرقی صنعتی دو موتوره
جاروبرقی صنعتی دو موتوره همانطور که از نام آن مشخص می باشد، از دو موتور قدرتمند با قابلیت مکش همزمان آب و خاک بهره می برد. این محصولات قابلیت استفاده از یک موتور را نیز دارا هستند و در مواقع لزوم می توان تنها یک موتور آن را روشن نمود. همچنین از آن ها می توان برای نظافت فضاهایی با مساحت حداکثر 400 مترمربع استفاده کرد.

4- جاروبرقی صنعتی سه موتوره
از پرقدرت ترین و بهترین جاروبرقی ها می توان به مدل سه موتوره آن ها اشاره نمود. این تجهیزات نظافتی قابلیت مکش همزمان مایعات و زباله های خشک را دارا بوده و در کلیه اماکن صنعتی می توان آن ها را مورد بهره برداری قرار داد. خرید جاروبرقی صنعتی سه موتوره برای نظافت اماکن بالای 400 مترمربع مانند کارخانجات، صنایع تولیدی، انبارها، کارواش های اتومبیل و … گزینه بسیار مناسبی بشمار می رود.

5- جاروبرقی صنعتی ضد انفجار
این نوع جاروبرقی برای جمع آوری آلاینده های خطرناک طراحی شده اند و در مراکز خاصی می توان از آن ها استفاده نمود. این محصولات بطور معمول دارای استاندارد EX می باشند و طراحی آن ها بگونه ای است که می تواند مواد قابل اشتعال را مکش نماید.

 

خرید بهترین جاروبرقی های صنعتی بازار

 

مزایا و موارد کاربرد جاروبرقی صنعتی

تا این قسمت با انواع این تجهیزات نظافتی آشنا شدیم و به بررسی اجمالی هر مدل پرداختیم. اما مهم ترین مزایا و موارد کاربرد جاروبرقی های صنعتی چیست؟ خرید جاروبرقی صنعتی یکی از موارد قابل اهمیت برای محیط های بزرگ و کارواش ها می باشد. بسیاری از این محصولات دارای اندازه های متوسط و کوچکی هستند که به راحتی در فضاهای تنگ و باریک نیز قابل استفاده هستند. همچنین به دلیل داشتن سیستم تصفیه قوی، گرد و غبار اضافه را در هوا پخش نمی نمایند و از این بابت قابل استفاده در محیط های بسته نیز می باشند. از مهم ترین مراکز استفاده این محصولات می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • نظافت هتل ها، مراکز اقامتی و سوئیت های آپارتمانی
  • سالن های اجتماع، سینما، تئاتر و کنسرت
  • جمع آوری گرد و غبار و زباله های محیط های درمانی و بیمارستان ها
  • استفاده در محیط های کارگاهی، تولیدی، صنعتی و کارخانجات
  • قابلیت استفاده در کارواش ها و مراکز تعمیر و نظافت خودرو

ویژگی های مهم جاروبرقی صنعتی

در هنگام خرید جاروبرقی های صنعتی توجه به موارد بسیاری قابل اهمیت می باشد. داشتن اطلاعات کافی در این زمینه همواره می تواند راهنمای شما در امر خرید و تهیه یک جاروبرقی خوب باشد. در ادامه به مهم ترین ویژگی های یک جاروبرقی خوب خواهیم پرداخت تا با نگاه جامع تری بتوانید بهترین گزینه را انتخاب و خریداری نمایید. توجه به این ویژگی ها باعث خواهد شد تا محصول خریداری شده از دوام و طول عمر بالاتری برخوردار گردد.

_ قدرت موتور و عملکرد دستگاه
این گزینه از مهم ترین موارد خرید یک جاروبرقی مناسب بشمار می رود. بطور کلی در ابتدای امر، باید به محل استفاده از دستگاه توجه ویژه ای نمایید. جاروبرقی های صنعتی با داشتن موتور قدرتمند قادر می باشند تا انواع ذرات گرد و غبار، زباله و ضایعات صنعتی را جمع آوری نمایند. این ویژگی برای محیط های بزرگ از اهمیت بالاتری برخوردار بوده و باعث نظافت بهتر و سریع تر آن ها خواهد شد.

_ ظرفیت مخزن دستگاه
با توجه به محل استفاده و موارد استفاده از دستگاه، بهتر است ظرفیت مخزن محصول نیز مورد توجه قرار گیرد. جاروبرقی ها برای جمع آوری زباله ها و گرد و غبار نیاز به مخزنی متناسب با حجم دستگاه می باشند. این تجهیزات با بهره مندی از مخازن بزرگ، کارکرد بهتری را داشته و نیاز به تخلیه مکرر مخزن نخواهند داشت.

_ سیستم فیلتراسیون پیشرفته
جاروبرقی صنعتی بطور معمول به سیستم های فیلتراسیون پیشرفته ای مانند فیلترهای (HEPA و ULPA) مجهز می باشند. این فیلترها قادر هستند تا از ورود مجدد گرد و خاک به محیط توسط مکش جاروبرقی جلوگیری بعمل آورند. در صورت نبود این فیلترها گرد و غبار وارد الکتروموتور دستگاه شده و علاوه بر ایجاد خسارت به موتور، دوباره وارد هوا خواهد شد.

_ دوام و ساختار مقاوم بدنه
از دیگر موارد مهم و ویژگی های یک جاروبرقی خوب لازم است به بدنه محکم و مقاوم آن اشاره نماییم. این ویژگی سبب می گردد تا دستگاه در برابر وارد شدن ضربه و فشار دچار آسیب و صدمه نشود. همچنین در محیط های مختلف کارگاهی از دوام بالایی برخوردار باشد. با بهره مندی از این ویژگی می توان از محصول در محیط های مختلف استفاده نمود.

 

قیمت بهترین جاروبرقی های صنعتی

 

قیمت و خرید بهترین جاروبرقی صنعتی

یکی دیگر از موارد مهم و قابل اهمیت قیمت جاروبرقی های صنعتی می باشد. بطور کلی قیمت جاروبرقی ها براساس ویژگی های ظاهری و موتوری دستگاه مشخص می گردد. به همین دلیل این محصولات در بازار از تنوع قیمتی و کیفیتی بالایی برخوردار می باشند. در هنگام خرید جاروبرقی های صنعتی در درجه اول می بایست به کیفیت موتور دستگاه و قدرت مکش آن توجه نمود. همچنین زیبایی ظاهری و جنس بدنه دستگاه بسیار قابل توجه و اهمیت می باشد. از دیگر عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت این تجهیزات نظافتی نیز می توان به پمپ دستگاه، فیلترها، نوع مخزن و گنجایش آن اشاره نمود.

در مرحله آخر نیز لازم است به گارانتی و ضمانت نامه محصول توجه شود تا در هنگام وقوع حادثه و خرابی در دستگاه، بتوان از آن بهره مند شد. در این رابطه مجموعه فروشگاه تجهیزات رفاهی و نظافتی جهان پاک تلاش نموده است تا بهترین و باکیفیت ترین محصولات خود را به مشتریان عزیز تقدیم نماید. داشتن گارانتی معتبر شرکتی، محصولات باکیفیت و همچنین پشتیبانی خدمات از جمله موارد مورد توجه جهان پاک می باشد. این مجموعه تمام تلاش خود را دارد تا همواره مشتریان خود را راضی نگه داشته و بتوانند از خریدی لذت بخش بهره مند شوند.

 

سخن پایانی
در این مقاله از فروشگاه تجهیزات نظافتی جهان پاک تلاش نمودیم تا به معرفی جاروبرقی های صنعتی و بررسی ویژگی های آن ها بپردازیم. بطور خلاصه بررسی نمودیم که جاروبرقی های صنعتی دارای چه مدل ها و ویژگی هایی هستند. همچنین اشاره نمودیم که در هنگام خرید جاروبرقی های صنعتی به چه نکاتی می بایست توجه نمود. بکارگیری و توجه به این موضوعات سبب می گردد تا همواره محصولی باکیفیت و با توجه به نیاز خود خریداری نمایید. از جمله عوامل تاثیرگذار بر قیمت جاروبرقی صنعتی نیز به توضیح ظرفیت و سایز جاروبرقی، نوع موتور، جنس بدنه و نوع فیلترهای دستگاه اشاره داشتیم. شما عزیزان همواره در فروشگاه جهان پاک می توانید بهترین مدل های جاروبرقی را مشاهده، مقایسه و خریداری نمایید. همچنین در صورت داشتن هرگونه سوال و ابهام کارشناسان ما در کنار شما هستند تا بتوانند شما گرامیان را راهنمایی نمایند.

پست های مرتبط

یک فکر در مورد “جاروبرقی صنعتی چیست؟

  1. مرجان رحیمی گفت:

    مرسی از سایتتون خیلی خوب راهنمایی کرده بودید. بنظرم سه موتوره ها از همه مدل ها بهتر باشه کیفیت خیلی بهتری دارن.

    1. سمیرا برزگری گفت:

      سلام خوشحالیم که براتون مفید بوده، انتخاب جاروبرقی کاملا وابسته به محل و نوع استفاده شما هستش.

  2. سهراب کریم پور گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من برای کارواش چند تا جاروبرقی صنعتی میخام،
    خودتون کدوم مدل هارو پبشنهاد میدید؟

    1. سمیرا برزگری گفت:

      سلام جناب کریم پور وقت شما هم بخیر
      از صفحه جاروبرقی های صنعتی می تونید با توجه به نیازتون انتخاب داشته باشید
      همچنین در صورت داشتن سوال میتونید با مجموعه در تماس باشد.

  3. رحمانیان گفت:

    خوب بود مرسی از توضیحات تون

    1. سمیرا برزگری گفت:

      ممنون خوشحالیم که مورد پسندتون بوده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *